top of page

מרגליות - מלקטים אמא ואבא של יובל גור


החיוך הממיס - היה גם קודם (מהקקי הראשון).

המבט האוהב והעיניים שאפשר לצלול בהן צלילה חופשית - מופלאים, אבל לא חדשים.

המרץ הבלתי נדלה, הסימנים הכחולים שמספרים על הרפתקאות - זכורים היטב עוד מהבטן.

כושר האכילה והתאוה הבלתי מתפשרת - ככושר הינקיה.

הזרועות מחבקות, מושכות, מכריזות: "עכשיו אנחנו ביחד" - מנוסות ויודעות את מלאכתן נאמנה.

הנטיה להתמזג עם עסיס פירות, בוץ ושלל פרודוקטים המייצרים מהפכה , ולהנות מזה- אשמתי.

האופטימיות החיוניות הסקרנות והמראה המסוקס - אשמתו.

ההתמסרות למיטה לכרית ולשינה - תורשתי משני הצדדים.

אז מה מרגיש חדש? המילים, המשפטים, השפה, הפנינים, המרגליות:

מתישהו בנובמבר:

- איך קוראים לעצים הזה? - תזוז רגע - אני חייב מוצץ - איך עושה ג'ירפה? - מצאתי חור של עכבר (מסתכל על חור בפיתה שהכנו) - אני מבוגר. אני שותה בירה. אני שותה קפה. - אבא, עשיתי פלוץ קטן

29.11: יובלי צופה במערבל בטון מבעד לחלון ראווה של פיצירייה:

היום נבהלתי ממערבל בטון, עכשיו לא נבהלתי ממערבל בטון 7.12 : יובלי מספר סיפור:

בוקר אחד אריה, בוקר אחד סוס, בוקר אחד דחליל, בוקר אחד מיץ מנגו 8.12: שום שום אוכל. אני לא אכלתי שום אוכל. (לפני צחצוח השניים)

9.12 אבא: יש דברים שרק אבא עושה (להחזיק את הכף של הסוכר) יובל: יש דברים שרק יובלי עושה אבא: מה למשל יובלי: מחזיק את היד של אבא

9.12: יצאנו לטיול בעין עבדת עם ענת ומשפחתה מרווה בוכה ובוכה.

יובלי מודאג ניגש אליה ואומר: תירגעי!

10.12: ישבנון חדש לכבוד החנוכה?

13.12: למה הקיץ הפך לחורף אמא?

14.12: אביגיל מחלקת סוכריות גומי

אביגיל: אני לא אוהבת גומי עם נזלת יובלי מביט סביב: אני צריך טישו! 15.12: יובלי לאבא:

אני רוצה שתספר לי על חיה, על עיזים בדיר. 14.12: מה זה נס?

19.12 : יובלי הוחזר מוקדם מהגן בשל שלשולים. אבא: אתה זוכר מה דיברנו? מה יעזור לך עם הקקי שלא תשלשל? יובלי: סופגניות! יובלי: אתה שם זומיקה? אבא: מוזיקה. אתה מצחיק צמחיק? יובלי: צמחיק

תודה ליויו וכלוש על סופש מופלא אי שם בנובמבר ותודה לכלוש על הצילומים הנהדרים.

ברוך הבא לאח של נומנום. חיכינו לך!

7.1.18 לאחר צפיה בסרטון של תינוקי העטוף:

- אני רוצה לבקר אותו! - אני רוצה שהוא יגדל ויגדל ויגדל. - אני רוצה שהוא יוציא את הראש. - אמא שוב פעם


למה בלוג ומי אני

אני מיכל. אני אמא של יובלולו. אני אוהבת לכתוב...

רשימות אחרונות
לקבלת הרשימות למייל

!פרטיך נשלחו בהצלחה

לקבלת הרשימות למייל

!פרטיך נשלחו בהצלחה

bottom of page