05/01/2020

אז לפי הספר יובי נכנס לתקופה דיכוטומית שבה אמא אאוט אבא אין. משפטים שגורים כמו אמא אני לא אוהב אותך. ועוד ועוד גרסאות. בימים הקיצוניים זה בא גם עם רתיעה ממגע של ליטוף שלא לדבר על חיבוק או נישוק. אוקי. לנשום. יובי בן 4.5. בני בכורי מתרגל נפרדות ואני צריכה לתרגל יחד איתו...

31/12/2019

אני לא יודעת לכתוב נוף אבל אני מרגישה שהוא חמק לי. צילמתי אותו. התאורה לא מחמיאה לו בצילום כמו במראה העיניים. גם הזיכרון עכשיו כמה ימים אחרי, הוא כמו התאורה, שינה אותו. ברר את הפוקוס. מה הופך אותי לנוכחת בנוף הזה? מה זה משנה אם הייתי שם או לא? כי הרי בתוך שנה אני לא אז...

15/12/2019

היינו בגראמפיאנז. שמורה מ ד ה י מ ה - לא ליד הים אבל עם טופוגרפיה (!) וגיאולוגיה שמספרת - פעם היה פה ים ופלורה ופאונה שמספרים שפעם היה פה אי. ועכשיו יש פה סכר ומאחוריו אגם ולמרגלותיו פארק קראוונים ובתוכו משפחה אחת מבסוטה מאוד. הפארק הזה לוקח בסיבוב בהליכה אחורה, בעיניי...

30/11/2019

ערב ראש השנה. אלון הכין שקשוקה וגם יש לנו רימון. בעבר, כבר יצא לי לברך את עצמי בחג זה וביומולדת, בדרך כלל, בברכת "שימשיך כך" וכו' אבל הפעם, בראש השנה הזה, זה באמת מוזר. באמת באמת חוץ מלצבוט את עצמי ולהיווכח שמדובר במציאות אין לי מה להוסיף. טפו. אני בחיק החבורה שלי. אנח...

17/11/2019

אלון יובי נועמון בפארק הקראוונים סמוך לאגם קטן מדליקים מדורה ולא צולים מרשמלו כי הוא בתוך האוטו שחונה מולי. אני יושבת בפיצריה בעיירה היפית מאוד נעימה. בחלונות הראווה בגדים ושאר טקסטיל בצהוב אוכר, הדלתות נעולות והתאורה הפנימית כבויה ושמש נמוכה צפון (!) - מערבית של אחר צ...

10/10/2019

הגענו חזרה לצ'אנג מאי, למלון בו התחלנו את הטיול בתאילנד ובו השארנו חלק מחפצינו. הייתה ארוחת בוקר. הייתה רחצה בבריכה בגשם טרופי עם יובי אולי אחה"צ אולי בבוקר. הייתה ארוחת מעולה אבל חריפה מדי שנאכלה לסרוגין. היו יתושים ענקיים. היה מין לילה שכזה. ובוקר שכזה. שבו קנינו עוד...

22/09/2019

שבועיים אחרי שיצאנו לדרך נפרדנו משמנמן והמשכנו לדרכנו לפאי.

בדרך לפאי עצרנו במנזר למרגלות מצוק אדיר עם נחל נחמד. התהלכנו במרחבים השקטים ומשהו נפתח ונרגע והיה כל כך נעים ושקט ונכון. התייחפתי כדי לחוות את השקט גם בכפות רגליי. כשהגענו לפאי ופגשנו את רוני ואביב נוכחנו שהם...

04/09/2019

הרשימה הבאה על סוף המעשה בתאילנד ותחילת המעשה במלבורן תחכה עוד קצת.

נועמון בן שנה.

ילד יפה שלי כל כך. שטוף שמש שכמותך כמה אהבה אתה מרעיף על כולנו, באיזו חדווה אתה עובר ממני לאבא ליובי ושוב אלי. זורק את הגוף והיידים קדימה, יודע שיש מי שיחפון אותך לחיכו ולא חושש (בעצם מי...

18/08/2019

12/8

תאילנד. תמיד רציתי להיות בתאילנד. אפילו הייתי בהרצאת למטייל בתאילנד.

אני יושבת במרפסת תלויה שמשקיפה על הג'ונגל וסימפוניית בעלי החיים שנשמעת ברקע כמעט מחרישה אוזניים. מתחתי המון עצים ועוד יותר המון סוגים וגדלים של עלים חושך במרפסת אני מחכה שהילדים ירדמו. אלון בפנים מ...

08/08/2019

מחוסלת מעיפות, מחכה שתירדמו לשנ"צ במרפסת במלון בוטיק בצ'אנג מאי יש לי פנאי לכתוב. הגשם לא מפסיק לרדת. טיפות שמנות כבדות מתנפצות על עלים ירוקים וגג פח יוצרות מסך ויזואלי מבקשות להיות בפוקוס ולטשטש את הנהר את הסירה ואת גזע העץ העצום ואת כל הירוק הירוק הזה כאילו מישהו שפך...

Please reload

למה בלוג ומי אני

אני מיכל. אני אמא של יובלולו. אני אוהבת לכתוב...

לרשימות אחרונות

December 31, 2019

October 10, 2019

September 4, 2019

August 18, 2019

Please reload

לקבלת הרשימות למייל
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.